2015. október 30., péntek

Emília és az Angyal, akit Körmöczi Györgynek hívnak


Bemutató a Kolibri Színházban
2015. október 31.
a színház ajánló videója:

az előadást 7 éven felülieknek ajánlják
nem óvodás mese, ha beleolvastok kiderül, de nagyobbaknak nagyon élvezetes

Aktuális előadás időpontok


személyes hozzáfűzés: akkor ismertem meg Badacsonyi Angélát, amikor 2008 -ban a Nem akarok többé boszorkány lenni c. egyszemélyes darabbal minden lehető fesztivál, minden díját megnyerte. És lelkes rajongója lettem.
Tintaló produkció
Aztán évekig minden fesztiválon feltűnt valami Badacsonyi - majd 2011 -ben újra Kolozsi lett.
Ekkor kiderült, hogy  már 1987 -ban ismertem, szerepelt a Tűrhető Lajos c. filmben, de Badacsonyiként nem ismertem fel, mert akkor még Kolozsi volt, majd újra. 
Kolozsi Angéla 
a legtöbb lájkot kapó kép a 
Gyermekszínházi Portál facebook oldalán
És bátran elhagyta a sikeres nevet, s a nem kellett szinte semmi idő Kolozsiként újra ugyanolyan sikeres lett.
és írni kezdett 
apró novellákat
lebbenő verseket
és szeretik a népek :)
és játszották meséit az ország bábszínházaiban
és most a Kolibri az eddig legsikeresebb munkáját Emília és az angyal történetét mutatja be.




még valami:
2015. november 1-én a VASKAKAS BÁBSZÍNHÁZBAN Kolozsi Angéla rendezésében a A BŐBESZÉDŰ DIÓFA bemutató két nagyágyú, Kocsis Rozi és Szukenyik Tamás szereplésével

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése